Cena: 0,00 zł
Reklama

Koszyk  

jest pusty

Moje konto


Newsletter

Wpisz swój e-mail, aby być na bieżąco informowany o nowościach w naszym internetowym sklepie z obuwiem.

Język - Waluta

Regulamin obowiązuje od 20.03.2017 r.

Regulamin Sklepu Internetowego Tamaris określa zasady składania zamówień oraz sprzedaży obuwia różnych firm za pośrednictwem Sklepu Internetowego Tamaris.

Warunki ogólne zamawiania i sprzedaży:

Paczki prosimy odsyłać na podany adres:
Firma Handlowa "Woźniak" Iwona Woźniak
ul.Śródmiejska 9 64-920 Piła

1. Właścicielem Sklepu Internetowego Tamaris jest Firma Handlowa "Woźniak" Iwona Woźniak z siedzibą w Kaczorach mieszczącą się przy ul. Kwiatowa 7, 64-810 Kaczory, NIP:764-005-14-41, REGON:572000824, Numer konta bankowego PKO 21 1240 3695 1111 0010 1098 2133.

2. Zamówienia na produkty można składać za pośrednictwem strony www znajdującej się pod adresem http://www.e-tamaris.pl/,

3. Zamówienia są przyjmowane w dni robocze od godziny 10 do 18,

4. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 18.00, w soboty, w niedziele oraz w święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.

5. Warunkiem koniecznym do realizacji zamówienia jest dokonanie rejestracji w systemie Sklepu Internetowego Tamaris. Podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do potwierdzenia przyjęcia i potwierdzenia realizacji zamówienia. Zamówienia, których nie uda się potwierdzić w ciągu 48 godzin, nie będą realizowane. Każde zamówienie przyjęte do realizacji zostanie potwierdzone telefonicznie lub drogą elektroniczną.

6. Zamówienia potwierdzone do realizacji nie mogą być anulowane, a przedsiębiorca zobowiązuje się do dostarczenia rzeczy (towaru) bez wad.

7. Zamówienia, co do których istnieją jakiekolwiek wątpliwości będą weryfikowane przez obsługę sklepu, zamówienie takie może zostać anulowane przez Sklep. Zamawiający zostanie poinformowany o tym fakcie.

8. Zamówiony towar będzie dostarczany kurierem Siódemka.

9. Do każdego zamówienia doliczone są koszty wysyłki. Wynoszące 19 zł (na terenie Polski) przy płatności przelewem i za pobraniem oraz wysyłki za granicę 80 zł tylko przy płatności  przelewem.

10. Ceny w Sklepie Internetowym Tamaris wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT (ceny brutto).

11. W przypadku braku towaru w magazynie Zamawiający jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie wyrazi zgody na wydłużenie czasu realizacji zamówienia może całkowicie zrezygnować z zamówienia bądź też zrezygnować tylko z pozycji, która wydłuża czas realizacji zamówienia.

12. Do każdej przesyłki dołączony jest dowód zakupu (faktura VAT lub paragon fiskalny). W przypadku, gdy Zamawiający jest płatnikiem podatku VAT (np. podmioty gospodarcze) uprasza się o wcześniejsze przesłanie faksem upoważnienia do wystawienia faktury VAT bez podpisu odbiorcy na numer faksu: (067) 212 05 71.

13. Zamówienia realizowane na terenie Polski oraz poza jej granicami.

14. W przypadku wyboru sposobu płatności "przelew", towar jest wysyłany w momencie otrzymania środków pieniężnych na konto bankowe w wysokości 100% wartości zamówienia. Brak wpływu należności za zamówienie na konto w ciągu 7 dni roboczych od daty wysłania przez Sklep Tamaris potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji, powoduje automatyczne anulowanie zamówienia, chyba, że zamawiający zgłosi prośbę o wydłużenie wskazanego terminu z ważnych przyczyn.

15. Klient ma prawo - zgodnie z Art. 27 Ustawy o Prawach Konsumenta - odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyn w terminie do czternastu dni od daty otrzymania produktu. Do pudełka ze zwracanym obuwiem należy dołączyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość (załącznik nr 1).

16. W przypadku odstąpienia od umowy Klient jest zobowiązany do odesłania na koszt własny zakupionych Produktów w oryginalnym opakowaniu wraz z wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy i dołączonym oryginalnym dowodem zakupu (faktura VAT, paragon). Zwracany produkt nie może nosić śladów używania, być uszkodzony, dotyczy także opakowania.

17. W przypadku odstąpienia od umowy konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy w zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zoobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

18. Pieniądze za zwrócony Produkt Klient otrzyma przelewem na wskazany numer rachunku bankowego w przeciągu 7 dni roboczych od momentu otrzymania zwróconego Produktu. Poniesione koszty odesłania Produktu nie podlegają zwrotowi.

19. Reklamacje zakupionego towaru przesyłamy na adres: Sklep Tamaris, 64-920 Piła, ulica Śródmiejska 9. Obowiązkowo do kartonika z towarem dołączamy Protokół Reklamacyjny – (załącznik nr 2)

20. W terminie 14 dni od otrzymania towaru przez sklep, klient uzyska odpowiedź o sposobie załatwienia reklamacji towaru.

21. Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur udostępnione są w siedzibach oraz na stronach internetowych:

-Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowych (polubowne postępowanie mediacyjne)

-Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów

22. Złożenie zamówienia w Sklepie Internetowym Tamaris oznacza akceptację postanowień regulaminu.

 

Załączniki:
1. FORMULARZ ZWROTU TOWARU
2. PROTOKUŁ REKLAMACYJNY



Strona głównaStrona główna